Anunturi gratuite,director web,adauga anunt pe melin.ro

KTM EDC17 - MED17 prin Boot/Bench, No Open ECU – Anunturi gratuite,director web,adauga anunt pe melin.ro

KTM EDC17 – MED17 prin Boot/Bench, No Open ECU

Cititi SID208 PSA
Citiți modul BOOT în funcție de modelul de cip
Citiți parola ECU criptată (Citiți mai întâi parola ECU criptată, apoi citiți datele)
Cititi mașinile fabricate cu ME17 TC1728 / 1767 pentru citirea și scrierea datelor și citirea parolelor.
Suport V-A-G DQ200 DQ250 Infineon Bosch & 271 MSV80 MSV90
 
Model de transmisie viabilă:

VAG: DQ200 (0AM)
VAG: DQ200MQB / G2 (0CW)
VAG: DQ250C (02E) K-Line
VAG: DQ250E / F (02E)
VAG: DQ250MQB (0D9)
VAG: VL300 / V30 (01J / 0AN) K-Line
VAG: VL300 / V30 (01J / 0AN)
VAG: VL381 (0AW)
VAG: DQ500 (0BH / 0BT)
VAG: DL501 / G2 (0B5)
VAG: DQ200 / MQB Boot (MICRO)
VAG: DQ200 / MQB Boot (EEPROM)
VAG: DQ200G2 Boot (MICRO)
VAG: DQ200G2 Boot (EEPROM)
VAG: DQ250E / F / MQB Boot (MICRO)
VAG: DQ250E / F / MQB Boot (EEPROM)
VAG: VL300 / V30 BSL (FLASH)
VAG: VL300 / V30 BSL (EEPROM)
VAG: Boot VL381 (MICRO)
VAG: VL381 Boot (EEPROM)
VAG: DL501 Boot (MICRO)
VAG: DL501 Boot (EEPROM)
VAG: DL501G2 Boot (MICRO)
VAG: DL501G2 Boot (EEPROM)

Citiți mașina chineză prin OBD:

China: Chery, Great Wall, Lifan, SAIC ME17 (ME17.8.8)
China: Chery, Great Wall, Lifan MT80 K-Line Calibration (Delphi MT80)
China: Chery, Great Wall, Lifan MT80 CAN-bus (Delphi MT80)

cezieazi.ro 🇷🇴 ce zi e astazi ? 🎁 #cezieazi

Citiți modul BOOT în funcție de modelul de cip:

Infineon: TC1762 / TC1766 MICRO (1504KB)
Infineon: TC1762 / TC1766 EEPROM (32KB)
Infineon: TC1792 / TC1796 MICRO (2048KB)
Infineon: TC1796 MICRO + EXT (4096KB / 6144KB)
Infineon: TC1796 EXT (2048KB / 4096KB)
Infineon: TC1796 EEPROM (128KB)
Infineon: TC1792 EEPROM (64KB)
Infineon: TC1738 / TC1767 MICRO (2048KB)
Infineon: TC1738 / TC1767 EEPROM (64KB)
Infineon: TC1797 MICRO (4096KB)
Infineon: TC1797 MICRO + EXT (6144KB / 8192KB)
Infineon: TC1797 EXT (2048KB / 4096KB)
Infineon: TC1797 EEPROM (64KB)
Infineon: TC1724 / TC1728 MICRO (1536KB)
Infineon: TC1724 / TC1728 EEPROM (64KB)
Infineon: TC1782 / TC1784 MICRO (2560KB)
Infineon: TC1782 / TC1784 EEPROM (128KB)
Infineon: TC1793 / TC1798 MICRO (4096KB)
Infineon: TC1793 / TC1798 MICRO + EXT (6144KB / 8192KB)
Infineon: TC1793 / TC1798 EXT (2048KB / 4096KB)
Infineon: TC1793 / TC1798 EEPROM (192KB)

Citiți parola ECU criptată (Citiți mai întâi parola ECU criptată, apoi citiți datele):

Bosch: Asistență mașină chineză ME17 TC1728 / 1767 citire și scriere date și citire parolă
Bosch: BMW / MB / VAG GPT
Bosch: Ford / Opel / Volvo GPT
Bosch: BMW TPROT8 +
Bosch: VAG TPROT8 +
Bosch: Kia / Hyundai / Honda TPROT8 +
Bosch: Chrysler / Jeep / Dodge / Fiat TPROT8 + [Test]
Bosch: VAZ / UAZ ME17.9.71
Continental: Kia / Hyundai / SsangYong SIM2K-24X / C201
Continental: Ford EMS2204
Continental: Ford EMS2207
Continental: Ford EMS2211
Continental: Ford SID208
Continental: Ford SID209
Continental: Ford Mondeo 4 SID807EVO
Continental: Ford Focus 3 / Transit Connect SID807EVO
Continental: Citroen / Peugeot SID208
Kia / Hyundai: Delphi MT86 EEPROM (16KB)
Mercedes-Benz: Delphi CRD3.1 EEPROM (32KB)

Cum se utilizează Comutatorul pentru programator KTM FlASH ECU?
1. Placa de comutare este proiectată să funcționeze cu J2534, acest dispozitiv folosește cablurile Ktag, astfel încât utilizatorul să se poată referi la diagrama de cablare Ktag.
 
2. Vă rugăm să utilizați Open Port2.0 ca echipament de conversie a protocolului și să lucrați cu computer
 
3. Există 3 tipuri de ECU Bosch Infineon:
 1) ECU Infineon înainte de TPROT8.
 2) TPROT8-10
 3) Infineon ECU după TPROT10, care este ceea ce numim GPT criptat.
 
4. ECU Infineon înainte de TPROT8 nu este criptat, utilizați direct punctul BOOT
împământare, apoi urmați manualul de utilizare Ktag pentru a conecta cablul și a citi datele.
 
5.Pentru TPROT8-10, compania Bosch a setat modul anti-debugging, citirea EEPROM nu are nevoie de parolă și citirea Flash are nevoie de parolă.
 Prin urmare, în timpul procesului de citire, există un CNF1 suplimentar, Ieșiri Boot nivel scăzut și CNF1 ieșiri nivel ridicat. Când citiți, Boot trebuie să adauge un mic rezistor și să îl împământeze. CNF1 pentru a conecta o rezistență 470ohm-2K, apoi conectați 3.3V, este foarte important, în caz contrar, ECU va fi burnout.
2 sfaturi despre citirea datelor:
 1) BOOT și CNF1 trebuie conectate la citirea datelor.
 2) Conectați numai BOOT nu CNF1 Când citiți parola, altfel parola nu poate fi citită. De asemenea, puteți urma diagrama de cablaj Ktag, deoarece Ktag controlează pornirea și oprirea CNF1, astfel încât nu poate fi deconectat. Când citiți parola, activați cele două comutatoare în modul automat, iar în modul On când citiți datele, atunci când software-ul vă solicită, alegeți „Manual”, apoi urmați mesajul pentru a porni sau opri.
 
6. Pentru ECU criptată GPT, cablul S1, S2 și Boot sunt necesare pentru conectarea la citirea parolei, iar S1, S2 nu trebuie conectate la citirea datelor.

Sursa articol : https://www.olx.ro/oferta/ktm-edc17-med17-prin-boot-bench-no-open-ecu-IDdouG8.html